Kráľovná kvízov
Kráľovná kvízov od spoločnosti 20th Century Studios je zábavná a dojemná komédia s Awkwafinou, Sandrou Ohovou, Jasonom Schwartzmanom, Holland Taylorovou, Tonym Halom a Willom Ferrellom o odcudzených sestrách z dysfunkčnej rodiny a súťažnej relácii, ktorá pre ne môže byť spásou. Film režírovala Jessica Yuová a scenár napísala Jen D'Angelová.