Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Sheryl Lee Ralph'ın seslendirmesi eşliğindeki GERÇEK KIRMIZI KUYRUKLAR FİLOSU, İkinci Dünya Savaşı döneminde Michigan, Huron Gölü'nde gerçekleşen P-39 uçağının keşfini anlatarak kayıp tarihe yeniden ışık tutuyor. Tuskegee pilotu Frank Moody bir kazada hayatını kaybeder fakat birliğinin etkisi bugün bile devamlılığını korur. Bir saatlik bu özel içerikte Tuskegee Havacıları'nın tarihi keşfediliyor ve 80 yıllık gizemi çözmek amaçlanıyor.