Murdaugh: Death in the Family
Güney Karolina'nın en güçlü ailelerinden birinin varisleri Maggie ve Alex, lüks içinde yaşıyor. Ancak oğulları Paul'ün ölümcül tekne kazasına karışmasıyla hayatları altüst oluyor. Detaylar ortaya çıktıkça ve yeni zorluklar belirdikçe, ailenin geçmişteki gizemli ölümlerle bağlantıları sorgulanmaya başlıyor. Her şeylerini kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalan Maggie ve Alex ne yapacak? Popüler "Murdaugh Cinayetleri" podcast'inden esinlenilmiştir.