Masumiyet
Evli ve iki çocuk annesi Bahar’ın hayatı, 19 yaşındaki kızının yanlış bir adama aşık olmasıyla değişir. Kızı Ela’nın ilk aşkı, yaşıtı bir üniversite öğrencisi değil babasının, başkasıyla evlenmek üzere olan 35 yaşındaki patronudur. Kızını bu yanlış ilişkiden kurtarmaya çalışan Bahar, ne yapsa da olacakların önüne geçemez. Bahar ve ailesinin hayatı, Ela’nın 19. yaş gününde sonsuza kadar değişir.
Ela’nın ruh sağlığının bozuk olduğu ileri sürülür ve deliller sunulur. İlker’se tutuksuz yargılanır.
İlker ve Ela’nın ilişkisi ortaya çıkar. İrem’le alakalı deliller bulununca duruşmanın seyri değişir.
İlker ve Ela olay yerinde yüzleşir. Ela kaybettiği bebeğini hatırlar. Hale, İlker için plan yapar.
İrem ve İlker boşanır. Ela hayatının hiçbir zaman eskisi gibi olmayacağı gerçeğiyle yüzleşir.
Hale, Harun ve Bahar’ın işbirliğini öğrenir. Ela evden kaçmıştır. İlker ise Ela’nın peşindedir.
Bahar, kızının davasını satmakla suçlanır. Ilgaz ailesini büyük olaylar beklemektedir.
Ela’nın heyet raporuyla davanın gidişatı değişir. Bahar ve Harun olay gecesinin sırrını çözer.