Aşk Mantık İntikam
Esra bir anda eski eşi Ozan’ın haberleriyle, televizyondaki ve billboardlardaki görüntüsüyle çevrelenmiş bulur kendini. Esra bıraktığında meteliğe kurşun atan Ozan bambaşka biri olmuştur. Esra ise yerinde saymıştır. Boşanırken Esra’ya nafaka verememiş olan Ozan para teklif eder Esra'ya. Gururu kırılan ve parayı reddeden Esra Ozan'ı tekrar elde etme çabasına girer. Ancak Ozan çok değişmiştir.
Esra ve Ozan hayatlarına devam etseler de Esra, Ozan’ı kendine aşık etmeye kararlıdır.
Esra, Ozan’ı yeniden elde etmenin sandığından zor olduğunu fark edip yeni planlar kurar.
Esra ve Ozan’ın bir savaşa dönüşen şirket yemeğinin sürpriz misafiri Çağla olur.
Esra ve Ozan arasındaki bitmek bilmeyen gerilim Çınar’ın olayı deşmesine denen olur.
Esra, Ozan ve Çağla’yı baş başa görünce ilişkilerini gizlediklerini düşünür ve Ozan’ın peşine düşer.
Zümrüt ve Menekşe’nin Yalçın’ı takip etmesi sonucunda gördükleri manzara onları şoke edecektir.
Çınar, Esra’dan vazgeçmemeye kararlıdır. Onlarla ilgili tüm gerçekleri araştırmaya karar verir.
Esra ve Ozan’ı öpüşürken gören Çağla, Ozan’ı Esra’ya bırakmama konusunda kararlıdır.
Antalya’ya taşınma fikri Esra’nın kafasını karıştırır. Ozan ise Esra’yı bırakmaya niyetli değildir.