Hadi Be Oğlum
Balıkçı olan Ali, hayatını oğlu Efe'ye adamıştır. İletişim sorunu olan Efe, gülüp oynayan ve duyduklarına tepki verebilen bir çocuk değildir. Oğluyla bağ kurmaya çalıştıkça daha da yalnız hisseden Ali'nin en büyük isteği ise, oğlunun onu anladığını bilmektir. Babasının, annesinin ve sevdiği kadının anılarını da içinde taşıyan babanın oğluna duyduğu sevgi, ikisinin de hayatını şekillendirecektir.