Aşk Yeniden
Sevdiklerini, tüm ailesini, hayatını geride bırakarak, aşık olduğu Ertan’ın peşinden Amerika’ya kaçan Zeynep, elinde hayal kırıklıkları ve bebeğiyle Türkiye’ye geri döner. Diğer tarafta Amerika’ya eğitim için giden Fatih’in de hayal kırıklıkları ile ülkesine, ailesinin yanına dönme vakti gelmiştir. Bu iki insanı ve iki farklı hayatı eve dönüş yolunda buluşturan hikaye, “Aşk Yeniden”!
Fatih ile Zeynep sade bir nikâhla evlenmeye karar verir. Zeynep ailesine yalan söylemek istemez.
Zeynep ve Fatih itiraftan sonra Şevket’in evine taşınır. Ayfer ile Sivas’ın yolunu tutarlar.
Fatih’in ardından Selin de evden ayrılır. Meryem ise Fatih’e yardım etmek ister.
Herkes yangını Şekercizadelerin işi olduğunu sanır. Taksiciliğini seven Fatih beladan uzak kalamaz.
Özel koruma olan Fatih Haydar’ın kızını kaybeder. Şevket ise kundakçıya dair ipucu bulmuştur.
Mahalleye Ertan’ın taşınmasıyla Zeynep’in huzuru kaçar. Mukaddes spor hocasının peşine düşer.
Fatih Zeynep’i arasa da ulaşamaz. Şevket, Meryem’den öğrendikleri karşısında şok olur.
Zeynep zehirlenmiştir ve Şevket panzehri bileni vurmuştur. Fatih Zeynep’i yaşatmaya çalışır.
Zeynep ve Selin erteledikleri düğünlerden artık kaçmazlar. Mukaddes ise tam gaz engellemeye çalışır.
Fatih ve Zeynep ayrılmaya karar vermiştir. Mukaddes Zeynep'e karşı tedbirler almaktadır.
Ayrılık yalanına herkes inanmıştır. Fakat Zeynep ile Fatih ayrı kalmaya dayanamamaktadırlar.