İyilik
Neslihan’ın dışardan bakıldığında muhteşem bir hayatı vardır. Neslihan da bu illüzyona inanmış, kusursuz bir yaşam sürdüğünü zannederken hayatta en güvendiği insanın, kocasının onu uzun zamandır aldattığını öğrenir. Üstelik de kardeşi yerine koyduğu Damla’yla. Üstüne bastığı bütün taşlar yerinden oynayan Neslihan yeniden ayağa kalkıp, kendisi için, ailesi ve çocukları için mücadele eder.