İnadına Aşk
Karadenizli bir ailenin kızı olan Defne, Aras Teknoloji’nin yakışıklı ve çapkın patronu Yalın’ın yanında işe girer. Zıt karakterlere sahip Defne ve Yalın'ın nefretle başlayan ilişkileri zamanla aşka dönüşecektir. Defne’nin ağabeyi Çınar, Defne'nin Yalın'la olan ilişkisini daha da karmaşık bir hâle sokar. Çınar Yalın'ın kız kardeşi Yeşim'e âşık olunca işler iyice karışır.