Komedi, Animasyon
Doug Funnie'nin soyu tükenmekte olan kirli Şanslı Ördek Gölü “canavarını” kurtarmaya çalışması ve Patti Mayonez'i okul dansına götürme isteği arasında geçen maceralarını izleyin.
Doug Funnie ve arkadaşları, kasabalarının hemen dışındaki ormanda yaşayan, Herman Melville adında bir “canavar” bulurlar. Canavarın aslında iyi olduğunu ve gerçek bir canavar gibi olmadığını daha yeni anlamışlarken, peşlerine canavarı şeytani amaçları için avlamaya çalışan kötü adamlar düşer. Tüm bunların arasında, okul dansı yaklaşmaktadır ve Patti Mayonez'in ilgisi için Doug'ın şımarık sekizinci sınıf öğrencisi Guy Grahamor'la kapışması gerekmektedir. Acaba Doug canavarı kötü adamların elinden kurtarıp, Patti'yi sevgililer günü dansına götürebilecek mi?