Armorsaurs
Dinozorlar geri döndü ve onlarla bağ kurabilen sadece beş genç var. Zırhlarını kuşanıp dinozorlarını yöneterek kötülükle savaşmak ve dünyayı kurtarmak bu kahramanlara düşüyor.