Her Yerde Sen
Adına ister kader deyin ister hayat, başınıza gelen en iyi şeyler çoğu zaman içinden çıkılmaz sorunların arkasına gizlenir. Aynı evde hak iddia eden ve keçi gibi inatçı olan Demir ile Selin birlikte yaşamak zorunda kalır. Bu da yetmezmiş gibi birinin çalıştığı şirkete, diğerinin yönetici olarak gelmesiyle birlikte olaylar içinden çıkılmaz bir hal alacaktır.
Aynı evde hak iddia eden ve keçi gibi inatçı olan Demir ile Selin birlikte yaşamak zorunda kalırlar.
Firuze ve Leyla aynı evi paylaşamayan Selin ve Demir’i yakınlaştırmak için yeni bir plan kurar.
Artemim ekibinin yakalanması bir kriz yaratır ve Demir, Selin'den zor bir karar vermesini ister.
Alara'nın ziyareti Selin'i rahatsız eder ancak Demir ve Selin'i daha büyük sürprizler beklemektedir.
Selin'in, kendisi için katlandığı sıkıntılar sebebiyle Demir hakkındaki fikirleri değişmeye başlar.
Selin için hazırlanan doğum günü, Demir'le birlikte sakladıkları sırları tehlikeye atacaktır.
Selin ve Demir giderek yakınlaşırken, Selin’den gelen itiraf Demir’i ani bir karar almaya iter.
Demir, Selin'e kızgınlığı sebebiyle Paris'teki sunumu bir uzaklaşma fırsatı olarak görür.
Demir'le Selin Paris konusunda hesaplaşırlarken, tüm şirketin katılacağı tatil planına takılırlar.
Şirketteki aşk yasağı, Demir’i prensipleri ve duyguları arasında bir seçim yapmaya zorlar.