Çift Kişilik Oda
Nilüfer, sıradan bir hayat sürerken çocukluğundan beri kurduğu bir hayalin peşinden gitmeye karar verir: babasının bir zamanlar inşa ettiği Lutesya Otel'de çalışmak. Ancak bu hayalini gerçekleştirmek için otelin şaşaalı dünyasına adım attığında yolları, yıllar sonra geçmişiyle yüzleşmek üzere otele geri dönen Kaan ile kesişir. Nilüfer ve Kaan, hem kendilerini hem de birbirlerini anlamaya çalışırken geçmişleriyle yüzleşmeleri ve ait oldukları yeri bulmaları gereken karmaşık bir yola çıkarlar.
Nilüfer, küçük bir esnaf lokantasında çalışıp büyükannesi Münevver ile sıradan bir hayat sürerken, çocukluğundan beri kurduğu bir hayalin peşinden gitmeye karar verir: babasının bir zamanlar inşa ettiği Lutesya Otel'de çalışmak. Otel, Nilüfer için sadece bir iş yeri değil; kaybettiği ailesiyle olan bağını yeniden hissetmenin de bir yoludur. Ancak bu hayalini gerçekleştirmek için otelin şaşaalı dünyasına adım attığında kendini bir aşk ve hesaplaşma hikayesinin ortasında bulur. Otelde yolları, yıllar sonra geçmişiyle yüzleşmek üzere geri dönen Kaan ile kesişir. Kaan, otelin sahibi Yalçın’ın gayrimeşru oğludur ve çocuk yaşta ailesinden koparılıp yurt dışına gönderilmiştir. Şimdi, dünya çapında tanınan başarılı bir finansçı ve yetişkin bir adam olarak babasıyla olan geçmişinin hesabını kapatmak için geri dönmüştür. Nilüfer, işe kabul edilme çabası sırasında Kaan’la ilk kez karşılaştığında Kaan’dan nefret etse de aralarında kaçınılmaz bir çekim oluşur. Kaan’ın dönüşü, otelin yönetimini yıllardır tek başına üstlenmiş olan ablası Sevil’i rahatsız eder. Sevil, hem profesyonel bir yöneticidir hem de otelin büyümesi için yıllarca emek harcamış biridir. Kaan’ın aniden ortaya çıkması, Sevil için bir tehdit oluşturur; çünkü Yalçın, otelin geleceğini Kaan’la paylaşmayı planlamaktadır. Bu durum, Kaan ve Sevil arasında giderek büyüyen bir rekabete ve Sevil’in Kaan’ı uzaklaştırmak için türlü entrikalar yapmasına neden olur. Öte yandan Sevil, en büyük hayali otelde çalışmak olan Nilüfer’i iş görüşmesinde karşılaşmalarından itibaren onu küçümser ve otelin saygın dünyasına uygun görmez. Sevil’in katı ve kontrollü kişiliği, tanışmalarından önce ona hayran olan Nilüfer’in saf cesareti ve tutkusu ile tezat oluşturur, bu da otelin içindeki dengeleri daha da karmaşık bir hale getirir. Kaan ve Nilüfer, otelin görkemli balosunda bir araya gelir ve ilk gerçek bağlantılarını burada kurarlar. Nilüfer’in hayalleri ve hayatındaki içtenlik, Kaan’ın soğuk ve stratejik dünyasında beklenmedik bir sıcaklık yaratır. Öte yandan Kaan’ın otelin yönetiminde yer alma isteği, babasıyla olan kırgınlıklarını ve Sevil’in karşı çıkışlarını da beraberinde getirir. Nilüfer ve Kaan, hem kendilerini hem de birbirlerini anlamaya çalışırken geçmişleriyle yüzleşmeleri ve ait oldukları yeri bulmaları gereken karmaşık bir yola çıkarlar. Bu sırada, aile sırları üzerine inşa edilmiş olan otel, kırgınlıklar ve umutlarla dolu bir sahneye dönüşür. Çift Kişilik Oda, romantik ve komik tonlarıyla izleyiciyi aşk, aile ve hayallerin büyülü atmosferinde sıcak bir yolculuğa çıkarıyor.