Will Smith İle Kutuplar Arasında
Will Smith, hayatını kaybeden mentöründen ilham alarak 100 gün boyunca inanılmaz maceralara atılır. Bilim insanları, kâşifler ve uzmanlar eşliğinde kutuplar arasında seyahat ederek sınırlarını zorlar.
Hayatını kaybeden mentörünün ilhamıyla hayatın büyük sorularını keşfe çıkan Will Smith, 100 gün boyunca akıl almaz maceralara atılır: Güney Kutbu'na kayarak gitmek, dev bir anakonda yakalamak, zehirli bir tarantulanın zehrini sağmak, dağlara tırmanmak ve Kuzey Kutbu'nda buzun altına dalmak gibi... Kutuplar arasında yapılan bu yolculukta ona bilim insanları, kâşifler ve yerel uzmanlar eşlik eder.