EVLİLİK HAKKINDA HER ŞEY
Boşanma avukatı olan Azra Günay, annesi Çolpan Cevher ve kardeşi Sanem Cevher ile İstanbul’un nüfuzlu insanlarının davalarına bakmaktadır. Cevher ailesine mensup dört kadının ortak geçmişlerine tepkileri de, altından kalkma yöntemleri de farklıdır. Müvekkillerin hikâyelerinin de dahil olmasıyla Evlilik Hakkında Her Şey; aile, aşk, sadakat ve boşanma düzeninin kirli yüzünü gözler önüne serer.