Pearl Harbor
Yapımcısı Jerry Bruckheimer ve yönetmeni Michael Bay'den göz kamaştıran görsel efektleri ve destansı hikâyesiyle dönüm noktası yaratan bir film: Pearl Harbor! Tarih ekranlarınızda canlanıyor.