Kiraz Mevsimi
Öykü, tekstil ve moda tasarımı bölümü öğrencisi, akıllı ve güzel bir kızdır. Kendisine örnek aldığı ünlü modacı Önem Dinçer’e çizimlerini ulaştırmak için çok uğraşır. Öykü, en sonunda onun dikkatini çekmeyi başarır. Bu sırada hayatının aşkıyla karşılaşır, Ayaz Dinçer. Öykü, hayalini kurduğu moda dünyasında adım adım başarı merdivenlerini çıkarken, aynı zamanda Ayaz’la gerçek aşkı tadacaktır.