Land of Tanabata
Nanmaru olarak tanınan Yoji Minamimaru, herhangi bir şeyde küçük delikler açabilmesini sağlayan doğaüstü bir yeteneğe sahip bir üniversite öğrencisidir. Bir gün, halk bilimi profesörünün kaybolduğunu öğrenir. Sınır arkadaşlarıyla birlikte profesörü aramaya karar verir.