Quack Pack
Bu çizgi film 1980'lerin ''DuckTales'' dizisindeki Huey, Dewey ve Louie'nin maceralarını devam ettiriyor. Artık genç adam olan ve amcaları Donald Duck ile yaşayan kafadarlar vakitlerini bahtsız amcalarına şakalar yaparak ve başlarını derde sokarak geçiriyorlar.
Bu çizgi film 1980'lerin ''DuckTales'' dizisindeki Huey, Dewey ve Louie'nin maceralarını devam ettiriyor. Artık genç adam olan ve amcaları Donald Duck ile yaşayan kafadarlar vakitlerini bahtsız amcalarına şakalar yaparak ve başlarını derde sokarak geçiriyorlar. Donald bir gazeteci olan Daisy'nin yanında kameraman olarak çalışıyor. İkili dünyayı gezip büyük haberler peşinde koşuyor.