Son Yaz
İdealist Cumhuriyet Savcısı Selim Kara idealist bir insandır. Daha önceleri tutukladığı çete lideri Selçuk'un, oğlu Akgün'ü Savcı Selim'e emanet etmesiyle Selim ile Akgün arasında, Selim'in ayrı yaşadığı ailesinin de hayatını oldukça değiştirecek olaylar yaşanacaktır. Suç dünyasında büyümüş asi delikanlı Akgün bu yolculukta hem vefayı, hem dostluğu, hem de aşkı öğrenecektir.