Küçük Yalanlar
Yönetmenliğini Bora Onur’un üstlendiği, oyuncu kadrosunda Nevra Serezli, Ümit Kantarcılar, Pelin Uluksar, Yıldız Asyalı, Orçun Kaptan, Koray Erkök ve Yasmin Erbil’in yer aldığı “Küçük Yalanlar”da Eda'nın sakin ve küçük dünyası, gizli polis Sarper'le tanışınca değişir. Beklenmedik bir aşk bütün sırları ortaya çıkaracaktır.