The Muppets Mayhem
The Electric Mayhem 45 yıl rock'n roll'dan sonra ilk stüdyo albümünü kaydetmek için destansı bir müzik yolculuğuna çıkar. Çok havalı bu ikonik Muppet rock grubu (Dr. Teeth, Sgt. Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot ve Animal) azimli bir plâk şirketi yöneticisinin yardımıyla, günümüzün çılgın müzik dünyasında platin plâk almak için çok çalışmalıdır.
Herkesin favori Muppet grubu Dr. Teeth and the Electric Mayhem, 45 yıl rock'n roll'dan sonra Nora Singh adlı genç ve azimli bir plâk şirketi yöneticisi ile destansı bir müzik yolculuğuna çıkar. Nora bu klasik rock'çıları ilk stüdyo albümlerini yazmaya, kaydetmeye ve yayınlamaya nihayet ikna eder. Ölmek üzere olan plâk şirketini kurtarmayı uman Nora, Dr. Teeth, Sgt. Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot ve Animal'dan oluşan grubu hızla değişen, modern müzik dünyasına yeniden sokar. Ancak sonsuz havalı bu ikonik grubun rahat tarzı bir sürü zorluk yaratır. Sosyal medya kurdu kardeşi Hannah'nın ve Moog adlı ilginç bir süper Mayhem hayranının yardımını alan Nora ve grup platin plâk alma arayışında günümüzün en büyük müzik süperstarlarından bazılarıyla karşılaşır.