Spreewaldkrimi - Die siebte Person
A vacation home by the water is set ablaze and destroyed, and a politician is found murdered. Fichte, Luise Bohn, and Krüger each pursue different leads to uncover the arsonist and the murderer, and their investigation leads them to a psychiatric clinic, where they encounter patient Maja Wiechmann.