Lena Lorenz - Retterbaby
After her husband's sudden death, Lena Lorenz is in a state of shock. Only young Ronja, who has developed her own understanding of death, manages to get through to her. Ronja, however, is battling leukemia, and her mother, Claudia, Lena's former school friend, is heavily pregnant.