From CHF 6.90 a month for 3 months
Midwife Lena Lorenz and her husband Quirin are overjoyed by the birth of their son, Luis. At the Lorenz farm, the couple receive ample support, allowing Lena to resume running her practice. Her first patient is Gabriele Ammerer, whose pregnancy is progressing well.