From CHF 6.90 a month for 3 months
At her midwifery clinic, Lena Lorenz leads a prenatal class. Expectant parents Lucie and Marinus eagerly await the birth of their first child, though Lucie grows anxious when the baby stops moving. When another pregnant woman's water breaks, Lena must end her class abruptly. Marinus is invited to celebrate with the new father, but Lucie opts to stay home.