From CHF 6.90 a month for 3 months
Ina and Felipe Fromme are eagerly anticipating their first child; however, when Ina discovers a lump in her breast, she turns to her midwife, Lena Lorenz, for advice. Her world shatters with the diagnosis of cancer during the second trimester of her pregnancy. Fortunately, chemotherapy can be initiated, ensuring the fetus remains adequately protected.