From CHF 6.90 a month for 3 months
Romy and Ben are thrilled about their first baby, reminding midwife Lena Lorenz why she adores her profession. However, their plans take an unexpected turn. Ben is a pastry chef, and he and Romy are planning to open their own café together, which angers Wolfgang Engert, who has run a nursery with Romy since the death of his wife.