From CHF 6.90 a month for 3 months
Midwife Lena Lorenz is gradually returning to normal life, but heavily pregnant Lilly Waldhauser refuses her help, despite her baby being in a dangerous transverse position. Lilly's community advocates for natural birth and rejects medical intervention, putting both her and her baby at risk.