From CHF 6.90 a month for 3 months
Petra Hoffmann, in her early 50s, is pregnant, but not with her own child. She is carrying the son of her daughter Kim Seidler and husband Mathias. Midwife Lena Lorenz has been assisting mother and daughter for a while. So far, the pregnancy has been smooth, but as the birth nears, the family's delicate arrangement is challenged.