Drama, Medical
The arrival of their first daughter seems to complete Nadia and Felix Berger's happiness; however, midwife Lena Lorenz suspects that little Rosa may be seriously ill. She fears that the baby could have Marfan syndrome – a connective tissue disorder that can be life-threatening if left untreated.