From CHF 6.90 a month for 3 months
Josi Brenner, heavily pregnant, returns from Munich to her family estate. There, her grandfather plans to sell the property against her wishes. Lena Lorenz is by her side, not only as a midwife but as a friend. Tensions mount after confrontations with Andreas Brenner and Josi’s ex-boyfriend Paul Zöller, leading Josi to suffer a fainting spell.