From CHF 6.90 a month for 3 months
Pregnant Jenny Fuchs is involved in a car accident with Schorschi Striebel. Lena Lorenz, a friend of Schorschi, supports him and tends to Jenny with great care. According to Schorschi, Jenny crashed into his tractor trailer without braking. Fortunately, both she and her unborn child escape unharmed.