From CHF 6.90 a month for 3 months
Flora and her friend Marko join a prenatal class at Lena Lorenz's midwifery practice. Lena offers Flora a quick examination, but Flora is hesitant. Lena is puzzled but manages to persuade Flora for a check-up. During the consultation, Flora reveals her secret to Lena: she is not having a baby.