From CHF 6.90 a month for 3 months
Former bobsledder Sandra Werner is expecting her second child. During a routine check-up, her midwife, Lena Lorenz, notices bruises and is concerned that her husband could be abusing her. Sandra dismisses Lena’s concerns and explains that she had a cycling accident. Her husband, Philipp, promises to take her for further examination, but they fail to appear at the hospital.