From CHF 6.90 a month for 3 months
Lena Lorenz faces a challenging situation as she enters a prison where inmate Sally Wilkens is experiencing early labor. Despite her incarceration, Sally is determined to keep her baby. Initially, the prison environment overwhelms Lena, but she must navigate her unease to support Sally in this critical time.