From CHF 6.90 a month for 3 months
Lena Lorenz is taken aback when Magdalena Zenner hires her as a midwife for her three-week-old baby. Magdalena, a successful businesswoman, is too busy for explanations, running a traditional clothing shop with her husband, Konrad, and designing her own garments. Lena's attention turns to baby Svea, who seems a bit too quiet, and she becomes concerned about the running of the Zenner household.