From CHF 6.90 a month for 3 months
Alina Moosleitner and her boyfriend Tim are confident that they can be parents just like anyone else. However, Lena Lorenz worries they might be underestimating the challenge, as both have intellectual disabilities. It’s unknown whether Alina and Tim are truly prepared for the responsibilities of raising a child.