Lena Lorenz - Kreuz und Queer
Lena Lorenz is surprised when Alex and Franzi arrive at her midwifery clinic, as the couple is expecting twins. Their unique plan is to experience motherhood together, including being pregnant at the same time. Franzi loves the idea of a big family, where the fathers are also included to a certain extent.