Sarah Kohr - Irrlichter
The everyday heroes are long forgotten, and the waves of virus infection have subsided in Europe. Yet the "Corona lie" still captivates many. Among them are believers like the medical couple Carsten and Lisa Kippmann, who are convinced that the pandemic was orchestrated by those who stood to gain from it.