Sarah Kohr - Schutzbefohlen
In Hamburg Sarah Kohr intervenes during an attack on Chinese businessman Mian Chen, overwhelming his bodyguards. Sarah recognizes the assailant: Henning Lanz, a former colleague from her days with the state criminal office. As she searches for Lanz, a delicate balance of past loyalties and present dangers unfolds, challenging her at every turn.