München Mord – Kein Mensch, kein Problem
A dead man is found naked in a hotel. Head of department Zangel suspects a sex accident, but Angelika Flierl, Harald Neuhauser and Ludwig Schaller are certain that it was murder.
A dead man is found naked in a hotel. Head of department Zangel suspects a sex accident, but Angelika Flierl, Harald Neuhauser and Ludwig Schaller are certain that it was murder. The first investigations lead to Marco Albertini and Konrad Saxinger, victim Andy Geissler's best friends. Their lofty career dreams have been shattered, and today they have to fight harder for their livelihoods than they would like. A confusing web of friends, odd strangers, a powerful and mysterious woman, and tangled lies cause difficulties for the three investigators. They venture into the big world of diplomacy and politics, much to the displeasure of their boss Zangel. But there, too, their investigations are hampered. A diplomatic envoy, Victoria Sokol, seems to be in Munich not just by chance. And charming Pawel is also up to more than just flirting with Angelika and job hunting in Munich.