München Mord - Der gute Mann vom Herzogpark
Almuth Schön is run over by her esteemed husband in what appears to be a tragic parking accident. However, the cellar detectives uncover it as a murder. Shortly after, the wealthy Dr. Siegfried Schön dies, raising more questions. When detectives Flierl, Schaller, and Neuhauser go to question Schön's housekeeper, Natascha Zeller, they discover her dead in the bathtub.