München Mord - Auf der Straße, nachts allein
Their next case leads Munich's weirdest trio of investigators to a dead body found on the Isar river: a young, very handsome man with a bullet wound in his abdomen. Jointly, they suspect that the man is a "Dschamsterer", i.e. one who offered his sexual services to well-heeled ladies. As Harald has been constantly busy with his new flame lately, Angelika takes the investigation into her own hands.
Their next case leads Munich's weirdest trio of investigators to a dead body found on the Isar river: a young, very handsome man with a bullet wound in his abdomen. Jointly, they suspect that the man is a "Dschamsterer", i.e. one who offered his sexual services to well-heeled ladies. As Harald has been constantly busy with his new flame lately, Angelika takes the investigation into her own hands. The inspector invests her own money in an unexpectedly charming valet and learns, among other things, the name of the victim. The dead man turns out to be a good friend of a kiosk employee who works near the crime scene and whom Inspector Schaller wants to convict, once again using very unusual methods.