München Mord - Wo bist du, Feigling
"Where are you, coward?" Angelika Flierl wonders. She witnessed a stranger arbitrarily humiliate a young woman and brutally beat her fiancé to death. Together with her colleagues, she takes up the investigation.
"Where are you, coward?" Angelika Flierl wonders. She witnessed a stranger arbitrarily humiliate a young woman and brutally beat her fiancé to death. Together with her colleagues, she takes up the investigation. But the chances of catching the fugitive are slim – it seems to have been a purely random act with no real motive. Is there a connection between the perpetrator and the victim nonetheless? When negative headlines about the investigation start to appear shortly afterwards, head of department Zangel and public prosecutor Holzmann put pressure on Schaller. Schaller, however, is not impressed by this and relies on his well-proven unusual investigative methods. Will his intuition be right this time?