Familie Bundschuh im Weihnachtschaos
For the Bundschuh family, this Christmas is far from peaceful. Gundula longs for harmony and tranquility, but her plans are thwarted by her chaotic relatives. She bravely decorates against pre-holiday chaos, yet some conflicts can't be resolved with fairy lights and gingerbread.