Familie Bundschuh - Ihr seid natürlich eingeladen
Gundula and Gerald Bundschuh cannot seem to catch a break. Their eldest son, having moved to Los Angeles for his studies, announces he is in love. With his bride-to-be Candy expecting a baby, Rolfi wants to marry immediately. However, with the couple lacking funds, the wedding is set to be held in the Bundschuhs' garden in Berlin.