Familie Bundschuh - Wir machen Abitur
Gundula and Gerald Bundschuh find themselves amidst another whirlwind of chaotic events. Just as they recover from their eldest son's canceled wedding, an old-fashioned camper van rolls up across the street. It’s none other than brother-in-law Hadi and his heavily pregnant wife, Rose, arriving as temporary neighbors. The Bundschuhs must navigate this new upheaval, adding to their already lively and unpredictable family dynamics.