Familie Bundschuh - Wir machen Camping
Gerald surprises Gundula with a short getaway, but instead of a romantic hotel, they end up at a campsite. Odd, since Gerald hates camping. The reason becomes clear: Gerald's boss, Manfred, who is soon to retire, is also camping there. Gerald wants to position himself as Manfred's successor.