Familie Bundschuh - Unter Verschluss
The Bundschuh family faces turmoil as Hadi contracts COVID-19, forcing them into a five-day quarantine. It’s a disaster for Gundula and Gerald, who must cancel their long-awaited Maldives trip, their first romantic getaway in 25 years of marriage. While Gundula is heartbroken, Gerald is solely focused on getting a refund.